Så ja!

Då var semestern avklarad för denna gången.. Den gick väldigt fort, men sen så hade jag bara en vecka så!
Tyvärr hade jag som vanligt otur med vädret! Men men...

I helgen var vi hemma i Skåne och det var ju Landskrona karnevalen. Det blev en massa mat, älskling fastna för Älgkebab. Jag åt mina älskade Belgiska våfflor varje dag :p

Slänger in lite bilder som får visa vad vi gjorde i Skåne ;)


Medans jag färgade Marias hår lekte Alexis och Emma med Anton :p


Kränger vi Älgkebab!


Grillning med familjen på fredagen...


Lite konster hemma hos Emma :)


Jag och Emma under karnevalståget :D


Mamma Mia underhöll på lördagen!


Baby med Anton på hans starka axlar...


Mer bilder från karnevalståget kommer!! :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på



http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-lordag.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-17 @ 19:50:23
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0