Grönan i söndags!

Jag mötte upp baby vid 18-tiden... Vi gick lite runt på område och titta lite och mös!
A hade 2 åkbiljetter över så vi åkte Twister. Kan bara säga att efter att ha åkt Balder så är
Twister bara sååå mesig! Men blev lite nyfiken på insane, även kvasten...

Sen fick jag även min älskade belgiska våffla :D

Jag och A tävlade lite också bland spelen... :p Det var jämnt, men jag vann nog i slutändan! Hihi


En poäng mindre än A :p Första gången jag sköt med gevär...


Jag till vänster då :p En stackare kvar efter 2 kast... A hade lite fler! Hehe

Vad ska man mer göra när man är på Gröna Lund?! :)

Nu blir d frukost innan det är dags för jobb :d
Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 11:15:29
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 02:53:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0