Min söndag!

Efter att min sambo  stuckit till jobb skulle jag vara hemma själv heeela dagen! Först prata jag med Emelie i telefon, så kul! Längesen nu… Saknar henne! Vi pratade om att hon kanske ska komma upp snart (önsketänkande), för egentligen e d nog tidigast Mars! Så då hinner jag nog åker ner till Skåneland först o kramas med alla. Vi prata lite om Göteborgsresan också... Förhoppningsvis funkar det för alla J När jag väl mös mig ner i soffan efter en lång varm dusch och skulle kolla på sporten, vad hände då?!! Jo, samma som igår… MYRORNAS KRIG!!! Så ingen sporten på tv, utan det blir film lite tidigare istället! Och vänta på att min älskling skulle komma hem… Han har en surprise för mig :D

 
Emelie och jag, fulla o glada, under vår Göteborgstripp i våras...




Kommentarer
Postat av: Therese

fint hår du har:)

2011-01-17 @ 20:24:36
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/
Postat av: emelie

Äääääääääääntligen kan jag följa vad du gör om dagarna wiiie :D vilken härlig bild på oss! haha. vi hörs snart igen :) miss you 2...

2011-01-17 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0