Deprimerad...

Ja, man blir ju verkligen inte mindre deprimerad av detta jävla vädret! Snö, snö, snö... Typ 2-3 dm idag!
Hela dagen igår låg jag nerbäddad med världens huvudvärk. Tvinga i mig en Ipren kl. 21! Sov bra, tom så
att jag försov mig till tvättiden... Så dagen började INTE bra! Den ena maskinen hängde sig, så fick ringa fastighetsskötaren så han fick komma o fixa..
Efter tvätten och slängt i mig frukost, skynda in till stan! och mötte Angelica! Inte träffat henne sen september..
Men vi ska träffas mer nästa helg då vi ska jobba på en TV-pilot tillsammans :D
Kommer ut genom dörren, DET SNÖAR!!! :(
När jag gjort alla mina ärenden åkte jag hem och kröp ner i soffan med huvudvärk igen... När älskling kom
hem laga han mat och tog hand om mig :)
Kvällen avslutades med promenad i snön, tävling om o träffa trafikskyltar :p
Hundtricket nu!

Imorrn kommer mina föräldrar :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0