Äntligen!

Igår kväll överraska jag min sambo med att åka och möta honom när han sluta!
Jag kom hem en halvtimme senare än jag hade gjort om jag åkte direkt, men
skitsamma. Det är så tråkigt att åka buss/tåg själv..
Fortfarande irriterat på att dom inte har luftkonditioneringen igång på bussarna!
Väntar på att nån ska svimma alltså, om det inte e jag!

Iaf när vi kom hem hade vi köpte en massa gott med oss :)



Vi mös ner oss i soffan och titta på Mr. Deeds! Det va ju inte vårt första val, men dom andra filmerna hängde
sig! Haha Men älskar Adam Sandler så...

Nu ska jag njuta av solen för en gångs skull... Den hinner väl försvinna eftersom jag e ledig idag :/

Tjingeliiiiing :D

Kommentarer
Postat av: Maria

önskar dig en trevlig lördag :)

2011-06-11 @ 14:59:03
URL: http://marysss.blogg.se/
Postat av: kampo

Sv; tyvärr så är det inte så fint väder här på Gotland idag. :/

2011-06-11 @ 15:18:21
URL: http://kampos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0