23 Juni!

I torsdags när vi flög till Skåne var det precis vi hann med flyget... Vi var verkligen ute i god tid, sen den bussen vi åkte med var så seg så vi kom fram 10-15 min senare! Kul och komma in på Arlanda när där var sjuuukt mycket folk! Men efter många om och men så kom vi med... Men då visa det sig att flyget lyfte 5 min tidigare! Haha

Blev hämtad av farmor på Sturup :D Åkte direkt hem till dom och käkade frukost... Det är ju alltid full rulle när man är
nere och hälsar på.. Efter vi varit hos farmor och farfar åkte vi hem till mina föräldrar där vi skulle bo under helgen!
Efter en kort fika hämtade vi Emma och åkte till Örenässlott och tog lite bilder... Tyvärr dog battriet efter 10 min :p





På kvällen firade vi min bror som fyllde 25 år :) Vi käkade kebab och tittade på film! Kebab var verkligen inget jag åt speciellt mycket när jag bodde i Skåne, men efter att ha flyttat till Sthlm och måste stå ut med den kebaben, eller vad dom kallar kebab här, så har jag varit så sjukt sugen på kebeb :) Den var en mysig och lugn kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0