snart semester :D

Nu är det bara två dagar kvar innan jag har en veckas semester! Det ska bli
så skönt... Jag hoppas jag klarar mig ifrån min otur när det kommer till vädret
så att det verkligen är fint väder :)

Denna veckan har jag varit helt seg, antagligen en kombo av att det är varmt
och att jag vet att jag e ledig snart :p

Älskling har ändå fått mig till att se Harry Potter! Trodde aldrig jag skulle se dom...
Så nu har jag sett 2 st, 3:an ser vi nog i helgen :p



Har helt glömt att lägga upp bilderna från när vi var på Ven! Kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: härligt! det är fint med mig :)

2011-07-07 @ 16:07:01
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jensikan -
RSS 2.0